annemioldumben_ bizim kız 4 aylıktan sonra epeyi tutmaya başladı ama hala döndürürken yalpalaniyordu 4.5 aylıktan sonra tam tutmaya başladı.
Her çocuğun gelişimi kendine özeldir telaş etmeyin, çevremden de bu durumu olumsuz olumsuz konuşup can sıkanlar kayinvalidem ve eşi oldu ne hikmetse.