Kızım 10 ay 20 günlük dün gözü biraz şiş gibiydi uyurken sabahta uyandı tek gözü hep çapak, yapışmış açamıyordu ilk defa böyle bir durum oldu. Biraz da sis ve küçülmüş diğer gözüne nazaran. Önemli birsey midir hemen gidelim mi hastaneye evimde olsam direk gideceğim de köydeyim şuan uzak. Anne sütü damlatmıştım gece bi faydası olmamıs. Çay koyun dediler çay koyulur mu ? Başına gelen var mı 🙏🏻