annekusuu Busra_1703 biz 40 günlükken kullanmaya başladık emziriyorum bende ki kansızlık oğluma geçtiği için erken başladık her ay kilosuna göre artırıyoruz damlayı 4 aylık şu an 7 damla veriyorum günde