Cinarabia Doğumdan sonra 3. Ayda ilk adetimi oluyorum şuan 3. Günümdeyim çok sancım var ve çok kanamam oluyor parol içiyorum ama etkisi yarım saat sürüyor iki büklüm geziyorum böyle olan var mıydı kızlar napıcam 😭😭 bebiş bi taraftan ağlıyor ben ağlıyorum 😭😭😭😭