Klima kötü diyene şaşarım Manisa’da yaşıyorum bugün burasının 45 derece olacağı öngörülüyor zıbınla değil istersen çırılçıplak oturt çocuk buharlaşıyor resmen yazık değil mi isilik olur klima açmasam ayrıca aşırı sıcak da iyi değil bebekler için. 23 derecede önce bebek odada yokken fanlı soğutursun, sonra bebek odaya gelince fansıza ayarlarsın, camı da hafif aralarsın yoksa içerinin havası çok kuruyor o zararlı işte. Bir de filtrelerinin temiz olduğundan eminsen mis gibi otur serin serin. Altına uzun tayt üzerine de kısa kollu giydiriyorum ben bu şekilde çalıştırdığımda.