NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Emziren annelere sadece bu hapı veriyorlarmış doktorlar. Doğum yapalı 51gün oldu. Daha adet olmadım. Hapı hemen kullanmaua başlayabilir miym yoksa adetten sonra mı başlamam gerekiyor
Elanur-mehmetaliannesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bnm doktorum hemen baslayabilirsin ddi ben 41 günlükken basladm
bananeabiya NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hemen kullanabilirsiniz adeti beklemeye gerek yok. Ben 2 hafta kullandıktan sonra ara kanama yaptı bi de biraz depresyona soktu her şeye ağlamaya başladım diye kestim hapı başka yöntem deneyeceğim hormon hapları bana iyi gelmiyor 😔 ama çok memnun kalıp yan etki görmeyen de var.
Hellloooo NeclaLeylaCeydaOhnealaneala doğumdan 38.gün başladım doktorum başlayabilirsin ama ilk 1 ay ek koruma yapman lazım dedi eğer adetken başlarsanız ek korumaya gerek yokmuş arasındaki fark bu sadece
Mustafayigitvebeytugannesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala adeti bekleme hemen başla bende bebeğim 3.5 aylık bebeğim 3 aylıkken başladım daha kanamam olmadı ama 1 ay koruma yapmıyor dedi hemşire bana.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bananeabiya evet yan etkileri olarak hafif kanama yaptığını okumuştum imternette
DenizAlpinAnnesi bananeabiya merhaba hapi kestikten nekadar süre sonra kesildi ara kanamaniz banada ara kanama yapti
Derya-Anne NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bende oğlum 2 aylıkken kullanmıştım doktorum illa adet olmana gerek yok demişti bende başlamıştım ama 2 kutu kullandım sadece ve hapı kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra adet oldum ve 2 ay içinde 3 defa adet olunca bıraktım çünkü benim ilk kutuda adetim çok sık oldu 2. kutuda da adetimi kesti ve duzensizlestirdi o yüzden kullanmadım bidaha. Şimdi arada bazen eşime diyorum doğum kontrol hapı alalım kullaniyim diyorum şu an emzirmiyorum zaten 3 ay olucak oğlumu sütten keseli herhangi bir doğum kontrol hapı al adet olunca başlıyım diyorum almıyo çünkü hepside birbirinden pahalı artık
bananeabiya DenizAlpinAnnesi sanırım bi 4-5 gün daha sürdü diye hatırlıyorum. Kahverengi geliyordu zaten sonra kesildi