Annelerim kızım 5 ay 5 günlük ama aşırı huzursuz sürekli el ağzında salya akıtma vs hepsi var bişeyi görünce ağzına sokma huyu falan başladı diş mi çıkarıyo ki acaba ateş falan yok ama şuan anlayamadım ya rahatlatıcı jelden vermem gerekir mi daha çıkmıyo heralde diye vermiyorum da çıkıyor mu onu da çözemedim ne yapmam lazım benim bilmiyorum ya