Kızlar kızım 11 aylık olmak üzere ama henüz sadece 1 tane dişi var yeni çıktı🥺 Acaba bi eksigimi var doktora gidecegim ama eşim saçmalama diyo çıkar diyo. Ayrıca kızım kel doğdu ve 11 aylık hala kel saçı da çıkmıyo. D vitamini kullanıyorum ocean marka. Bir defa kan tahlili yaptırdım bir problem varmı diye herşeyi temiz çıktı bir sorun yok. Sizde durumlar nasıl çok aklıma taktım ya🥺 Bilgi verirseniz
Çok sevinirim♥️♥️♥️♥️