Benim oğlum da 6,5 aylık basamıyor değil ama oda biraz zayıf ve kısa süreli basıyor tam böyle dimdik duramıyor. 6 ay kontrolünde doktora gösterdim evet biraz güçsüz demir eksikliği vardır dedi. Ben hiç demir damlası kullanmamıştım kullanmaya başladım bakalım etki eder inşallah 🙏