Buse_asya23 mrblar anneler , bebe biskuvisi evde yapmak yerine şu migrosta satılan hünnap keçi sütlü bebe bskuvisini alp kullansam nasil olr szce , hani erindiğim icin falan degil , içeriği temizse onuda kullanablrm
Agg2408 Buse_asya23 yani şeker var için de size kalmış ben şeker vermediğim için tercih etmedim ama siz vermekte sıkıntı görmüyorsanız olabilir
ebruk542 Buse_asya23 bende merak ediyorum kullanan varmı elimde var suan ama içeriğinden emin değilim
Ucansupurge Buse_asya23 Aşırı şekerli ben bir ara aldım vermek için ama ben bile 2 tane üst üste yiyemedim. Geçen yılda almıştım o zaman bu kadar şekerli değildi içerik vs mi değiştirdiler bilmiyorum.
Agg2408 Buse_asya23 evet ben yapmıştım bi ara ama tabi o zaman süt alerjimiz vardı ona göre bi tarif yapmıştım artık geçti bi ara bende yapsam olur yeni bi tarif bulup
Leo2020 Buse_asya23 og natural’in bebe bisküvisi çok güzel bir alıp deneyin isterseniz. Benim bebeğim çok sevdi
Minigim38 Buse_asya23 hünnap yeni kullanmaya başladım ama keçiboynuzu falan var benim bebegim sevdi normalde sekerli şeyleri pek yemiyor 9 aylik bu arada kendim yapıyordum ama artık hiç fırsatım kalmıyor emekliyor peşinden ayrılamıyorum😅
Ececiiim Buse_asya23 hippin aldım kullananlar memnunmuş. Biz henüz kullanmadık. Bisküviyi evde yapan arkadaşlarım çok sert olduğunu bebeklerin rahat yiyemediğini söylüyor bilmiyorum belki farklı tarifler vardı.