Kızlar merhaba,
Haftasonukuz cok kötü geçti. Gece yavruşkamın ateşiyle uyandık 3 gün kontrol altında tutmaya çalıştık. 4. gün ateşi düşürdük bu kez ishal oldu iştahsızlık başladı. Probiyotik yediriyorum kendim meyveli yoğurtla birlikte. Başka bisey yediremiyorum. Dünden beri de isilik başladı. Sizde böyle yasayan var mı? Neler yaptığınız bana bi akıl verin. 😢