Merhaba güzel anneler
Oğlum 19 aylık ve artık emzirme ikimiz içinde bence sorun haline gelmeye başladı. Tam yemek yiyecekken meme diyor ve asla yemek yemiyor.
Uykuları çok kötü halde. Beni hiç bir şekilde yanından ayırmıyor ve sürekli mememde olmak istiyor. Mememi bırakıca uyumuyor ya da hemen uyanıyor.
Asıl mesele şu ki oğlum huysuz bir bebek.
Meme bitti ya da şu an olmaz desem yeri göğü inletiyor anlayacağınız hiç bir şekilde kandıramıyorum asla kabul etmiyor kendi zorla açıyor.
Tecrübeli annelerden yardım istiyorum var mı bir çaresi ?
Ve maalesef sadece memede ya da kriz anlarında çarşafla sallayıp uyutuyoruz.
Gündüz bir şekil oyalasam gece ne yapacağım hakkında fikrim yok😢