Merhaba anneler, 21 günlük bebeğim Aptamil kullanıyorduk ama hafif gazı var gibiydi herkesin önerisiyle hipp mama aldık . Ctesiden beri kullanıyoruz . Ogunden beri kaka yapiminda azalma gaz sancısı olmaya başladı . Kıvır kıvır kivraniyor yavrum geceleri kesik kesik uyuyor . Ayrıca yanağında da isilik tarzı sivilcenmeler çıktı. Bunuda mamaya yorduk .Başına aynı durum gelen oldu mu ? Siz hangi mamadan memnunsunuz?