Gulra Bebeğim 14 aylık. Normal ateşini ölçeyim dedim 36.9-37.1 cıkıyor. Sıcaktan olabilir mi? Evin sıcaklığı 28 derece ince zıbınla duruyor. gecede kesinlikle üstünü örtmüyor.
silaa66 Gulra doktorum ve sağlık ocağı hemşiresi 37.5 görurse ateş düşürücü ver dedi çok sık ateşine bak biri şey demişti çorabına limon damlatıp ıslak giydir diye
Nazikomom Gulra normal ısısı 35-36 arası demişti doktor 37 bir tık üstte, duş aldırın 37.5 üzeri olursa calpol verin . Zaten huzursuz değilse korkmayın.