15 aylık kızım bu aralar alışkanlık oldu sürekli saçlarımı çekip yoluyor saçlarım elinde kalıyor resmen ve çok acıyor tutunca bırakmıyor. Hayır dedim sesimi biraz yükselttim fayda etmedi. Sonra saçlarımı çekince ağlamış gibi yapmaya başladım ama o benden daha çok ağlıyor. Napmam gerek nasıl vazgeçirebilirim siz neler yaptınız ağlamış gibi yapmam yanlış mı