EfBiCo ay benim kızımda 8 aylık künye almıştık ama malesef onu gördükçe çıkartmak için elinden geleni yapıyor o yüzden onu satıp altın küpe Akçam ve deldircem bazı söylentiler sonucunda kızımın doktoruna danıştım bir sorun olur mu diye sağlık açısından bir problem yok biz sadece bebeğin enfeksiyon olmasını istemeyiz bebekler enfeksiyona yatkın oraya iyi bakacaksınız tbakim yapacaksaniz yara olmasına izin vermiyecekseniz deldirebilirsiniz hiçbir sorun olmaz sadece sallanan küpe almayın takilabilir bide ucu çok çok küçük nokta gibi olan küpeler almayın kulak deliğinin içine kaçmasın dedi o yüzden biraz korktum genelde bir yasindan itibaren öneriyoruz dedi bide dekincek yeri iyi ayarlayamayabiliyorlarmis biri aşağıda biri yukarda olabiliyormuş bende sonra 10.ayinda deldirmeye karar verdim bir iki ay sonra aslında şimdi deldirsem daha iyi acısı daha az olur hem orayla oynamaz unutur gider