Filizz23 ek gıda sürecinde mama ya da anne sütünü alımı azaltıyorlar o yüzden kilo alımları yavaşlıyor bence . Biz 9 buçuk aylığız. Ben 3 öğün veriyorum ama hepsinin miktarı çok çok az . Çeyrek çay bardağı kadardır . Yani 3 öğünde verdiğim 1 çay bardağı ancadır . Sabah öğle akşam da mamasını içiyor , mama sayısını çok düşürdü çok ek gıda vermiyor olmama rağmen