Merhaba anneler. Oğlum 1 haftadır her gün kaka yapan bi çocuktu. Ama son bir haftadır ilkinde 2 güne, sonrasında 3. Güne çıkarttı. 3. Günün sonunda aldığım kaka ise resmen ekşi kokuluydu. Doktor 10 güne kadar dışkılamamasının normal olduğunu söyledi. Ama bu koku neyin nesi? Herhangi bir huzursuzluk, gaz, kusma vs de yok bu arada?