Note, the balm, wet n wild var bende hepsini de sevdim ya ben pek makyaj yapmam kapatıcıyı kusur bulduğum yerlere nokta şeklinde uykular yayarım. Bu şekilde kullanım için gayet iyiler göz altında da yoğun aydınlık vermiyorlar ama renk eşitliği için bence iş görüyor