tgbakar şöyle bi 10 gün öncesinde yememzlik değilde daha ağır içme yaşadım yani hızlı içen bebeğim bi çırpıda bitiriyodu şimdi sağa sola bakmak istiyo doğrulmak istiyo ondan dolahı biraz daha geç bitiriyo ama öyle biberonu ağzına almama vs hiç yaşamadık henüz doğduğundan beride nama veriyorum