Deno46 öok pişik olup hızlı çözüm istiyorsan travazolu önerebilirim. Mantar kremi olarakda geçer ama pişiği anında kesiyor. Ama dikkatli kullanmalısın devamlı kullanılabilecek bi ürün değil anlık çözüm gibi düşün. Kortizonlu bi ilaç ben pişiği çok olup cnı yandığında bi fındık tanesi kadar alıp sürüyorum bi dahaki açısıma hepsi geçmiş oluyor sağlık ocağı doktoru önermişti canım.