Kızlar 5 ay 4 günlük olduk 6.ayda ek gıdaya gecicez sizler bebeklerinize hangi tabağı kaşığı kullandınız memnun kaldıklarınızn resmini atabilir misiniz yada markasını söylerseniz Ben oioi tabak ve kaşığını sipariş ettim yolda henüz gelmedi ama memnun olmadıklarını pişmanlık olduğunu söyleyen anneler oldu iyice aklım karıştı önerilerinizi alabilir miyim