Fadmakts keratin yaptır canım benim arkadaşımında saçları çok seyrekti ve uzamıyordu bide çok ince telliydi keratin yaptırıyor 6 ayda bir yapılması gerekiyor hatta geçenlerde kuaföre gitmiyim sen yapıverirmisin evde keratinim var dedi yaparım dedim yaptım ama gel bide bana sor nasıl yaptım ölüyodum kokusundan içmeden sarhoş oldum resmen çok ağır kokuyo evde falan yapıyım deme sakın kuafore git biraz masraflı ama saçların düzelir zamanla , ha birde tuzsuz şampuan kullan DP markanın pamuk sütlü olanını kullan veya yeşil şişede Arap şampuanı var tiktokta yasemin diye biri var illaki görmüşsündür onun kullandığı şampuan o da biraz pahalı ama saçlara çok iyi geliyor benim arkadaşım hep kullandi bunlardan ve saçları baya baya düzeldi