16ilknur Altta 3 dişi var, birde üstte çıkmaya başladı ve dişlerini birbirine değdirip gıcırdatıyor. Başına gelen oldu mu ? Neler yaptınız ?
Damlanr 16ilknur bende endişelendim geçenlerde çok sık yaptı internete yazdım diş çıkarma döneminde normal olduğu yazıyodu
Ecem__ 16ilknur bizimkide bi ara yapiyordu o aylarda 2 3 gun yapti.muhtemelen dislerini farketti.hastalik belirtisi yoktu.ayyy icim ciz ederdi yaptikca suan yapmiyor
Ezgiyln 16ilknur üst dilimimiz çıktığından beri yapıyor ben sordum doktora ses çıkardığını bildiği için oyun yapar dedi her şeyde bir sorun arama dedi bana 😀 hayır yapma gibi tepkiler verirsen sende oyun yapıyorsun sanar demişti. Üstüne düşme ses çıkarma Max 3-4 haftaya unutur yapmaz demişti
Lilypad 16ilknur çünkü bunu ilk kez keşfetti. Benim kızımda aynısı. Annem diğer dişini çıkarmaya çalışıyor dedi doktorda buna benzer bi şey söyledi. Dij jeli sürmeyin o ıyuşturuyır dişlerini birbirine sürtemiyorlar o hareket dişlerinin çıkmasını sağlıyor dedi
Zeynepinnannesii26 Merhaba,10 aylık bebeğimin 6. dişi çıkıyor o da aynı sanki ağzında şeker var gibi kıtırdatıyor emziğini veriyorum hemen, jel sürüyorum
16ilknur Zeynepinnannesii26 Bizim ki emzik kullanmadığı için o tarz şeyler de veremiyorum. Neden öyle yapıyorlar acaba , internetten baktım biraz sağlık sorunları olabilir diyor 🥺
Miniktirtillarim 16ilknur ne gibi bi sorun? 9.5 aylik suan altta 3 disi var uzadi epey. Üstten 4 disi ayni anda patladi 1 haftadir aklina geldikce sürekli dislerini sıkıp gicirdatiyor saga sola boyle agzini kaydiriyor
Zeynepinnannesii26 16ilknur Olabilir belki ama internette ben güvenmiyorum hiçbir konuda olumlu bişi yazmıyor zaten, bugün doktora gideceğim sorarım
16ilknur Miniktirtillarim Reflü, bağırsak parazitleri, stres vb. Bizde çok şükür reflü olmadı ama öyle okuyunca da korktum açıkçası bizim de aynı şekilde aklına geldikçe yapıyor onu sağa sola kaydırıyor çenesini🤦🏻♀️
Miniktirtillarim 16ilknur reflüsü yok ancak 40 gündür uzamis rotaya bagli bagirsak enfeksiyonu var. Bilmiyorum oladabilir olmayadabilir bir dr sorarim üstüne düsmedim o kadar bu konunun arada bir aklina geldikçe yapiyor ben kizarsam hayir hayir dersem kahkaha atiyor vs
16ilknur Miniktirtillarim Evet bağırsak enfeksiyonu olursada yaparlar yazıyor internette inşallah geçer
Cgtyy Bizimki de yapıyo altta iki üstte 1 tane yeni diş çıkıyor 9.5 aylık. Ben de babasından o huyu da mı aldı gıcırdatıyo demiştim. Demekki bebeklerde bu dönemde oluyo. Ama canı yanmaz mı nasıl önleriz
123321123 16ilknur evham yapmayın bende aynı dönemden gectim megerse tekrardan dişleri geliyormuş diş çıkaracagı dönemde yapıyor