Deletedmom_100 Kızlar varlıklarına inanırım ama öyle herşeyden korkan bir tip değilimdir.Dün rüyamda 25 yıldır ilk defa 3 harfli gördüm rüyamda evimin penceresinden bakıyorum oda yoldan geçiyor hala etkisinden çıkamadım simsiyah filmlerdeki gibiydi ne yapmalıyım
benkosarim Deletedmom_100 Ayetel Kürsi bakara Felak nas okuyun dinleyin evde bol bol öyle şeyler okuyup konuştuysaniz o yüzden olmuş olabilir
fatmaa37demir Deletedmom_100 uyumadan önce bol bol ayetel kursi ve nas okuyun. Ve başınızda telefondan dua açın. Ben kızım doğduğundan beri onu da öyle uyutuyorum. Bazen açmayı unutunca korkup bir şeyden uyanıyor hemen aciyorum
Alerjikrinit Deletedmom_100 bende geçen onlarla alakalı rüya gördüm hiç öyle düşünerek falan da uyumamıştım beni korkutuyorlardı rüyamda ama ben görmeye çalışıyordum falan. Rüya tabirine baktım hayatıma giren biri bana zarar verecekmiş hala yeni giren biri yok bekliyorum 😂
Ballizencefill Deletedmom_100 beni de yıllardır arada bir korkuturlar ama bir kaç ay önce ilk defa korkutulmanın böylesini yaşadım. Rüyamda parmaklarını kaburgalarımın içine sokmuştu. Beni nefessiz bırakmıştı öyle ve ilk defa rüyamda fiziksel acı yaşamıştım.
fatmaa37demir jap Allah aşkına ne alakası var ya bebeğime acıyorum ben doğduğundan beri o da yatiyo. Hamileyken son zamanlar uyuyamadigimda yusuf süresi açıp uyudum hep. Günahsa da Allah ile benim aramda. Ben bir tavsiye verdim sadede. Okuyup geçin o zaman.
Belizdeniz Benim rüyamda içime girip Arapça konuşturmuşlardı çok korkunctu o günden beri dua okuyup yatıyorum