Umaysukusunannesi aynı şekilde uyutuyordum bende ama ana su an atak haftasında dediğim gibi atağı geçince başlayın. Önce 10 sn salladım 10 sn durdum sonra bu süreyi giderek açtım . En sonunda sallamayı komple bıraktım dizime alıp pis piş yaptım. Birkaç gün böyle devam etti piş piş etmeye alışınca kucağıma aldım piş piş yaptım. Onuda birkaç gün devam ettim sonra uzandım yanına sarıldım piş piş yaptım yavaş yavaş teması azalttım en son sadece uzanıp piş piş yapmaya geçtim bi süre onada alıştı. Sonra artık piş piş yapmamaya başladım. Uyuma numarası yapıyorum o yatakta dönüp duruyor en son uyuyor. Ağladı ama Ağlama aşırı olmadı tabi ilk günler istemedi haliyle. Sadece öyle 1 günde olan birsey değil 1 ay civarı sürdü bizde zaten araştırırsanız ortalama 3 hafta eğitim süreci .