Denizinannesiii Kuzular merhaba, 1 yaşında oğlum var. Öksürük olduğundan evde hava verdiler burnunu sürekli aç dediler ancak burun açarken yavrum kendini morartıyor artık istemiyo sürekli açtığımdan ağlamasına da dayanamıyorum 😢 Elektrikli e-bebek te burun açma aspiritörü gördüm. Kullanan var mı ?
Haribo42 Denizinannesiii cnm yika burnunu yatir sag tarafina ustteki delikten siringayla serum fizyolojik sık hızlıca doluysa alttaki delikten büssürü gelicek. Sonra aynı işlemii diğer tarafına yatırıp yap. Fransada büyüdüm ben doktorlar hep bu şekilde yapıyor ve öğretiyor. Videolarını izleyebilirsin hastaysa daha iy olur
Balannesi Denizinannesiii Bizim doktorumuz aspiratörü hiç bir şekilde önermiyor. Sık kullanımda içeride ödem yapıp nefes almayı daha zorlaştırıyormuş. Bol bol sıcak duş aldırıp serum fizyolojikle nemlendirin geçmiş olsun🙏🏼
seldaselda28 Denizinannesiii ben ger gun 4 5 defa yapiyorum.Artik tik oldu gıcık kapti ama ne yapim.Arkasina geciyorum kolumla sikiyorum vucudunu tabi kafasini cevirip duruyor ilk deligi yaptiktan sonra bakti acimiyor 2 delikte kacmiyor ama yapana kadar yani.Siringayi gorur gormez kaciyor artik. Eczaneden serum seklinde olan serum fizyolojikler isinizi gorur cekmenize gerek yok hizli bir sekilde sikin siringayla 2 delige de yari yariya.
Mervea Denizinannesiii oğlumda izin vermiyor artık açmama elektiriklisini alsanız gene izin vermeyecek almayın boşuna
Edizin_Annesi Haribo42 valla burda burun yıkamayı 3 doktora sordum ve asla tasvip ettikleri bir yöntem değil o an nefes alamayabilir hiç bir ebeveyn bu riski göze almamalı diyorlar
Susamm BGY bende korkuyordum. Hic bisey olmuyor korkma. Benim oğlum da 3 buçuk aylik. Bu şekilde temizliyorum.
Farahzeynep BGY ben bu akşam yaptım kızıma, çok rahatladı, tavsiye ederim, 8 saattir deliksiz uyuyor. Burnu çok fazla tıkalıydı, soğuk algınlığı var 🤭
Sura_e Ben ebebek tekini değilde yurtdışından almıştım elektrikli hatta eşim o kadar para verme dedi dinlemedim hiç bir işe yaramıyor maalesef elektrikliler verimli olmuyor hiç boşuna para verme
balannesiii Farahzeynep gercekten temizlendimi bu sekilde? Bende artık cekmek istemiyorum cok ağlıyor ama bizim oğlanda grip gibi
Susamm Zeliha24 düz yapmak tehlikeli sanırım. Doktorumuz düz yapmamamız konusunda sıkı uyarmıştı bizi
Uykusuzhayat Denizinannesiii baby wac diye bir ürün var elektrik süpürgesine takıyorsun insan ilk duyunca ürperiyor ame kuvvetli çekmiyor merak etmeyin 2 aylık bebeğime kullanıyorum bir sürü sümük çıkıyor bir araştırın etkili ve çok basit kullanımı
03saliha06 Uykusuzhayat aynen canım tam ben yazacaktım yazmışsın bende onu kullanıyorum ilk başlarda aglamıyordu ama bu aralar burnu akıyor cektirmek istemiyor ama kesinlikle tavsiye ederim otri bebeden cok cok iyi
Defnem07 Uykusuzhayat biz de kullanıyoruz manuel olanı yapamadık baby Vac çok kullanışlı geldi kızımın burnu açıldı rahat uyumaya başladı bide basının ucuna kuru soğanı ortadan kesip 10 kadar karanfil sapladik rahat geçirdi çok şükür☺️
beyza_2018 Canım ben devamlı bu şekilde tıkanmalarda parmağının ucuyla silme olarak viksi boynuna sırtına sürüyorum minnacikta burnuna sürüyorum rahat uyuyor çok şükür, bide banyo yaparken sıcakta zaten akıyo sumukleri hemen alıveriyorum elimle
Susamm Cansen 1 tanesini şırıngaya döküyorum. Şırıngayla vermek daha kolay oluyor. Korkma hiç. Doktor bize bebeği yan çevirin sırt üstü olursa cigerine kacar dedi.
Serene Denizinannesiii 10 aylıktan beri çekmiyoruz biz.Oğlum durmadığı için doktorumuz da gerek yok demişti. şuan 14 aylık,geçen hafta hastalık atlattık.Sadece okyanus suyu burun spreyi sıktık sık sık.O kendi kendine attı.yoksa bir şeyle çekmek nerdeyse imkansız.
Cansen Susamm peki tesekkur ederim bu ara su cigere kacma olayini cok duyuyorum nasil birsey bu Allah muhafaza benim kizim ara ara sut emerken fkn boguluyo da oyle birseymi acaba