Elifefil Merhaba arkadaşlar bebeğimin çişli bez sayısınında baya bi azalma var. Mesala dün akşam 6 da bağladığım bez şuan saat sabah 8 hala temiz. Normalde sabahları dolu dolu oluyordu. Bu normal bir durum mu yoksa doktora gitmeli miyim
Ecem__ Elifefil cok normal havalar sicak cok terliyorlar bizdede azalma var cunku.sicaktan bizim bile azaldi 🤭
ikiprensannesi53_ Selamcanim Hee dalga geçeceğine kendi işine bak…Bi bebeğin bezi niye dolmaz ya açtır ya sıvıyı az aliyodur