Mcz Bebeğim çok fazla tukrugu var hep boğazına kaçıyor mama ve meme şeklinde besleniyor ve aşırı acele içiyor ikisinide sürekli boğazında kalıyor buna çözüm olarak biberon yerine alıştırma suluklarindan kullansam olur mu acaba böyle bişey başına gelen var mı tavsiyenize ihtiyacım var bebeğim 2aylik
benkosarim Mcz bir video izlemiştim kadın yeni doğan bebeğine kullanıyordu ama yine de hızlı akabilir Chicco wellbeing anti kolik biberon alın boğazında hiç kalmaz o çekmeden gelmiyor çünkü
MamaBearGigi Mcz ben avent alıştırma bardağıyla mama içiriyordum, alıştırma bardakları vs mama ve sağdığınız süt için ideal olur, oğlum 20 günlüktü alıştırma bardağıyla içirirdim, 10 aylık su içiyor şu an o bardaktan 🫠
Mcz MamaBearGigi benim için akışı önemli sadece emdikçe gelen bişey olmalı her şeye kolaylıkla alışıyor zaten o dediğiniz bardak oylemiydi akış hızı