Mtbuaaa Progestan mı kullanıyorsunuz şuan? Eğer kese oluşmuş, kalp atışı duyduysanız Allah’ın izniyle istirahatle şu ilk üç ayı atlatırsınız. Bazı bebekler rahmin aşağısına yerleşiyor bu sebeple kanamalar meydana gelebilir, siz kendinizi yormamaya gayret edin. ‘Ya Mubdi’ ‘Ya Rakib’ Esmasını gün içinde çokça çekin. Rabbim sizlere bağışlasın 🤲🌸