Mtbuaaa Birkullanici tabi doktor artık tehlike kalmadı diyene kadar içim rahat etmiyor. Evdeyim zaten eşimde izne ayrıldı o bakıyor sağolsun yemek çocuk onda olacak yatıyorum şu an Acilen ayaklanmam lazım şimdi yatamazsam 1-2 ay daha yataktayım demektir bu mecburum
TheMomm 2lokummannesiii 6 haftalığım daha çok yeni ama diyorum ya kafamı kaldıramıyorum ilk hamileliğim böyle değildi aşırı zor Allahım yardım etsin artık
2lokummannesiii TheMomm aynı aynı. Ben ilk hamileliğimde çalışıyordum çok iyiydim şimdi çok zorlanıyorum benim de 5 haftalıkken başladı bulantılar.
TheMomm 2lokummannesiii Yarın doktoruma sorucam bakalım ilaç falan verir belki ayağa kalkabilsem yeter 🤦♀️
TheMomm Mtbuaaa Hemde nasil habire uyuyorumm başımı yastıktan kaldıramıyorum ki oglumu bile gözüm görmüyor eşim sagolsun izinde olduğu için o ilgileniyor hep.Oğlum da ben böyle kötü değildim ya bu sefer çok kötü oldum 🤦♀️
TheMomm Mtbuaaa Bugün gittim kan verdim anca pazartesi çıkar dedi doktor kesin düşüktür zaten de gebelikten öncede hep düşüktü değerlerim ona göre verir artık bi şeyler.Sen nasil oldun ?
Mtbuaaa bebitonunannesi_ yatıyorum canım ağrım sızım yok İlaçlarımı kullanıyorum kalkmam yasak zaten 10 gün yatacağım
TheMomm Mtbuaaa Tekrardan çok geçmiş olsun canım inşallah en yakın zaman da atlatırsın dinlen bol bol 🙏