Mtbuaaa Çok geçmiş olsun canısı, bendede düşük tehlikesi vardı kanamam falan oldu bayaa bende iğine vurulmuştum seni çok iyi anlıyorum . Doktor bana progeston’du galiba ilacın adı onu vermiştim alttan içime koyuyordum düşüğü engellesin diye. Doktor sana ne der ne verir bilmiyorum. Sıkma canını eğer bebişinin bu dünyada alacak nefesi varsa Rabbimin izniyle her türlü dünyaya gelir. Rabbim yar ve yardımcın olsun. Sıkma canını moralini yüksek tut ve üzülme, elinden geldiği kadar yürümemeye çalış yani uzak mesafe yürüme kısa kısa yürü ve fazlasıyla dinlenmeye çalış. Çünkü her yürüdüğünde ya da her fazla hareket ettiğinde kanaman olabilir aynı bendeki gibi. İnşaAllah bebişin sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir, dualarım seninle..🤲🏻♥️