_Zehra_ Arkadaşlar dünden beri çocuğumun vücudu çok sıcak dokunuyorum yaniyo resmen her yeri öyle ateşini olcuyorum sürekli 38.5 neden acaba yani ateşi yok ama aşırı bı ısı var vücudunda hiç böyle birşey yaşayan oldumu 21 aylık kızım bu arada
Deletedmom_62 _Zehra_ sanırım Ateş değerini Yanlış yazdınız 36,5 yazacaktınız Çünkü Ateşi yok demişsiniz diş çıkarma sürecinde ise iç ateşi vardır O yüzden dokunduğunuzda sıcaktır ama ateşi yoktur
_Zehra_ edafmo siz yanlış okumadınız ben yanlış yazdım 35.5 yazıcaktim sayılar alt alta olunca yanlış tuşlamişim bugün hastaneye getirdim faranjit olmuş enfeksiyondan dolayı vücudu bu kadar sıcak mış