Afraayse kızım 10.5 aylık 8.aydan beri ben bittim, 10.ay zaten beni çok ama çok yıprattı. Gündüz tek uykuya düştü ne yapsam olmadı ağladım doktora bile gittim, 2 gündür yarım saat uyuyup bi daha uyumuyor. Ben artık saldım çünkü araştırıp denediğim hiçbir şey sonuç vermedi. Yanlış anlamayın kendinizi sıkmayın yalnız değilsiniz demek istiyorum aslında, gece de 6-7 kere kalkmaya başladı ve sebep yok.