Merhaba bebeğim 35 günlük oldu ama bu yaz havalar çok sıcak olduğu için bı türlü kundaklayamadım doktorlar yarım kundak öneriyor ayakları serbest kalıcak şekilde ama bazı arkadaşlarım yok ayağı çapraz olur yok yamuk yürür tam kundakla zaten hiç kundaklamamışsın gibi şeyler söylediler sizler neler yaptınız ayağının yamuk olma çapraz yürüme gibi bı durum var mı acaba ilk bebeğim tecrübesizim herkes birşey konuşuyor kafama takılıyor?