Alprslanatess Kozlar öldürüyor bu ağrı beni sezeryan olduğum ıcın 6 ay bıtsın öyle ameliyat ederız diyor devlet hastanesı mahvoluyorum gece bu saatlerde ağrım tutuyor nefes alamıyorum ölüyorum resmen bunu yaşayan var mı ve hangi ilaçları kullanıyor varsaaa
tamzamanlianne Alprslanatess bendede olmustu aynı sorun. Bebeğim 5 aylıktı ameliyat oldum devlet hastanesinde. Sadece emziriyor musun diye sormustu doktorum ben emzirmiyordum. Sanırım tek kurtulusu ameliyat ilac kullanmadan bilmiyorum ama ağrısını cok iyi bilirim. Ameliyat olursaniz sonrasında cok rahatlayacaksiniz
Alyehus Alprslanatess arkadaşım bebeği 3 aylıkken oldu. Çok zor derdi hep geçmiş olsun ama ameliyat onun hayatını vs etkilemedi. Emzirmeye devam etti sonrasında. Yardımcı olabilecek biri varsa size ertelemeyin bence
Boncuk-anne Alprslanatess Bende bebeğim 6 aylıkken ameliyst oldum malesef çaresi yok ameliyattan başka Yumurta çikolata kızartma yağlı yememeye çalış
tamzamanlianne Alprslanatess Hayır Bolu’da oldum. Bana ağrı ara sıra geliyordu ama o ağrılarla 6 ayı beklemek işkence gibi olurdu
glsh25 Banada vuruyordu sancı kusunca geçiyprdu ama kıvrandırıyodu bir taş vardı geçen gittim düştü dediler bazen taş azsa ilaçla düşürüyolar doğal yollarasa bi bakın
tamzamanlianne Alprslanatess başka bir doktorlada görüşün derim. Ben o ağrıyı kısa bir dönem ara ara çektim ama inanılmazdı sizi cok iyi anlıyorum.
Alprslanatess tamzamanlianne ben her hafta çekiyorum bebegıme bakamıyorum bılemo ağrıdan mahvoluyorum başka doktoraları deneycem artık
tamzamanlianne Alprslanatess yumurta yemeyin bu sürede en cok o tetikliyormuş ağrıyı. Bebeginiz kaç aylık inşallah daha cok yoktur 6 ayına
DenizSerap Bebeğim kırk günlüktü ben de bi operasyon geçirmiştim ve emzirememiştim. Çok geçmiş olsun 🥹
tamzamanlianne Alprslanatess Allah yardımcınız olsun ama baska doktorla da görüşün derim. Sadece narkoz ve ilaclardan dolayı emziremeyeceksiniz ama.
edaa1506 Dün sabah ameliyat oldum canım beneğim daha 1 aylık 🙏🏻 emzirihorum da ama maalesef ameliyattan başka çözüm yok o ağrı çok başka beter bir ağrı Allahım yardımcın olsun
Zehraclk41 edaa1506 merhaba çok geçmiş olsun benim bebeğim de 1 aylık safra sancılarım oluyor 6 ayı bekleyemicm emziriyorum nasıl idare ettiniz acaba
edaa1506 Zehraclk41 maalesef canım bebeğimde ameliyattan sonra meme reddi olmaya başladı onun dışında iyi ki ameliyatı oldum çıktı aradan diyorum o ağrı dayanılacak birşey değil maalesef ki çok bir ağrın olmuyor ameliyattan sonra kendi çocuğuma kendim baktım hiç merak etme Allah kolaylık veriyor canım benim