2 ay 16 günlüğüz. Aşı olalı 1 hafta oldu. Aşı bizi acillik etti. Sürekli ateşini kontrol ettim 37 çıkmadı bile fakat birden hebeğimin rengi gitti sesi kesildi dudakları morardı. Hastaneye nasıl gittiğinizi bilemedik. 2 gece hastanede kaldık. 1 hafta geçmesine rağmen hala huusuz bebeğim uyku düzeni hiç kalmadı.