mt_bebek1 Kafayı yemek üzereyim 😖 6 buçuk aylık bebeğim var geceleri 20 dakika da bir uyanıyor ağlıyor. Atak mı gaz mı bu ne bilmiyorum. Artık uykusuzluktan bayılıcam. Akıl verin napayım
Gulsah1995 mt_bebek1 Gaz olabilir benim oğlum gazlı olduğu zaman bmyle yapıyır sürekli uyanıyor ağlayarak emzirip karnına orta ısıda fön tutuyorum
tugba_mete mt_bebek1 dişleri çıkıyo olabilir sıcaktan yapabilir yada tam doymamıştır geçen akşam yaşadım karnı doymuyomuş mememi zorla verdim emdi bi daha uyudu
Aleynaezel mt_bebek1 az sıcak suyun içine kekik ve nane at canım 5 dk beklesin süz ve biraz içir o karın ağrısını alır kızım 2 yaşında bebeklinden beri veriyorum
Hikubi Keşke verebilsek , suan aynı durumdayız benımkide 4 aylık mışıl mışıl kucağımda yatıyor bırakıyorum direk açıyor gözünü ne yapacağımı bilmiyorum
tugba_mete mt_bebek1 bilmem inanır mısın ama bebekler için nazar dualarından aç dinlet belki korktu iyi gelir yavrunuza
AbEsMu130125 mt_bebek1 10 aylık oğlum var bir haftadır gecem gündüzüm belli değil gece uyku yok yok yok delirmek üzereyim sabaha kadar yirmi defa uyanır gündüz sadece bi kere uyur hiç bişiy anlamadım yaaaa
Aleynaezel Marasmom- ben 40 günden sonra verdim zaten 3 çay kaşığı canım karın ağrısını felan aliyor ver yani bı sıkıntı olmaz merak etme 😘
Whatdeding mt_bebek1 vardır illa bir sıkıntısı diş olabilir gazı artık kendi çıkarıyordur diye düşünüyorum bence o değildir (kabızsa kaka yapamıyorsa bilemem) . Eviniz çok sıcak olabilir ondan da uyanabilir . Yatarken ne giydiriyorsunuz mesela . Ya da Açlığını bezinden çişinden de anlarsınız.