Merhaba kızlar sezaryen olan annelere bir sorum olacak. Sezaryen olalı 5 ay oldu. Karnıma bebeğimin tekmesi geldiği zaman çok acıyor bunu yaşayan var mı ve zamanla geçiyor mu acaba ? Bu acı karnımın sağ tarafında daha fazla ama karnımın sağ tarafına his geldi hissediyorum yüzde yüz olmasa da yüzde 80-90 his var acaba bir alakası olabilir mi ?