Elis_efran15 İyi geceler kızlar kızım 4 ay 11 günlük 2.ay aşısı yerinde kızarıklık şişlik ve iltihap gibi bişi var 2 gündür bu normal mi ?
Adenimo Elis_efran15 benim bebiş 2 aylık yeni aşı oldu, doktor 4-5 aylık olduğunda orası şişer kabuk bağlar falan dedi