Kızlar 7ay 14 günlüğüz ve hemen hemen 1 aydır mama reddiyle uğraşıyorum sma içiyorduk mama değişimi yaptım Aptamil aldım bunu sevmiş gibiydi şimdi Aptamil de içmek istemiyor ek gıda olarak çorbalar püreler yapıyorum onları da yemek istemiyor ne yapabilirim neler önerirsiniz siz nasıl baş ediyorsunuz bu durumlarla ve mama önerisi yapabilir misiniz