25 aylık kızım bebekken asla emzik kullandiramadim şimdi 2 yaşına girdi ve sürekli emzik emiyor, bağımlı oldu resmen. Evde eski emzikleri buldu bir gün oyun oynuyor sandım sonra bir baktım emiyor, sürekli emzik istiyor. Her stresli anda, ağladığında, uykudan önce, uyku sırasında vs sürekli emzik..memeden kesmiştim 22 aylıkken, bu yaştan sonra neden emzik olayı çıktı anlamadım. Dışarıda gördüğü bebeklere vs çok ilgisi var hemen yanına gidiyor bebek arabası gördüğünde. Bebeklere mi özeniyor anlamadım ama başına böyle bir şey gelen var mı?