Merhabalar eltimin bebeği 26 günlük kilosu ve boyu gayet iyi ama tek bacağında morluklarla doğdu böyle damar gibi ve yavaş yavaş yayılıyor ayağına ve diğer bacağına doğru doktora götürdüler ama başka bir doktora sevk etmiş ve 15 gün sonraya randevu vermişler ama o güne kadar beklemekten üzüntüden kafayi yemek üzereyiz daha önce bu durumla karşılaşan var mı lütfen yardımcı olur musunuz 🙏