Kızlar oğlum 13.5 aylık az önce kustu. Birde 2-3 gün önce bir defa kusmustu. Ama hâli vs. Gayet güzel çok şükür. Demin saat 12 gibi babası uyuturken emziği verince övümüş ve yediklerini kustu öylece. Sonra üstünü değiştirirken vücudunun sıcak olduğunu farkettim. Ölçtüm 37.8 geldi. Hemen kisakollu zıbın giydirdim. 37.5 , 37.2 , 36.9 olarak düştü. Sonra geri 37.5, 37.2 gibi devam etti. Ama şen şakrak öyle huysuz değil çok şükür. En son yine 37.5 olunca domates yedirdim 2 tane ve calpol içirdim yatırdım. Calpolu icireli 15 dk olmuşumdur ama ateşi vs hiç bişeyi kalmadı uyudu. Enfeksiyon olsa böyle olmaz diye düşünüyorum diş ateşi desem ama onu da patlattı bilmiyorum azilarin diğer çatlakları patliyo olabilir mi ki 4 çatak oluyo ya sizce bu ateş ne ateşi olabilir kızlar şuan çok rahat uyuyo hiç bişeyi kalmadi.