Poyrazin_annesii Sezeryandan nekdar süre snra denize girebılirz. Yada siz nezaman girdiniz bi sorun oldumu
Alps_momm__ Poyrazin_annesii denizi bilmiyorum benim doğumum kıştı zaten Ocak ayı ama birkaç gün sonra banyo yapabilirsin demişti suya giriyorsan denize de girersin herhalde ama dikkatli olmak gerek bence enfeksiyon açısından
fatmaa37demir Poyrazin_annesii doğumunun Eylül sonuna geldiği için tabiki giremedim o zamanlar. Ama ben bu yaz denize gireli kızım çoktan 9 aylık olmuştu bile.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 51 günlüğüz. Pazar günü girdim. Pazartesi günü de doktora gittim. Dişikişerim iyileşmiş sıkıntı yok dedi doktor.
Poyrazin_annesii 2 ay oldu dogum yapalı . Aslında yaram kapalı ama bi tedirgın oldum acaba enfeksıyon olurmu dıye