Busbus03 ben bisiklet aldım 13 aylıkken. Şu an 17 aylık ve o zamandan beri neredeyse her gün kullanıyoruz parka giderken vs.
Bisiklet daha mantıklı geldi bana çünkü kızımı kemersiz o scooterda oturtmak mümkün değil. Genelde sıkılınca oturduğu yerden kalkmaya çalışır kızım. Yaşı müsait olunca direkt normal scooter almayı düşünüyorum.
Siz kendi bebeğinizin mizacını daha iyi bilirsiniz. Scooterda rahat oturacağını, ebeveyn kontrollü halini de amacına uygun kullanabileceğinize inanıyorsanız o da güzel.