Kizlar oglum 3 yasinda bu son 1 aydir yemek yemiyor yani normalde cok secici bir cocuk.zaten herseyi yemiyor belirli yemekler son zamanlarda sectiklerinide yemiyor mesela.corba istedi bugun benden yaptm bi kasik yedi birakti sabah kahvaltida da yemek istemiyor iki saat ugrasla belki sadece bi iki lokma yiyor baska yok neden olablr sicaklardan mi acaba baska bisey den mi bilemedm birde hala kasik catal tutup yemegini kendisi yemiyor illaki sen yedir diyor iceceklerini de pipetle iciyor suyunu bile bardak tutup icmiyor.asla bunlar normal mi duzelir mi ne yapmam lazm akl verin lutfen