7 aylık bebeğim 4 aylıkken mamaya başladım. Çok pişmanım. 5 aylıkken meme reddi başladı. Haşa devam ediyor. Çok zor şartlar altında emziyorum. Ama çoğu zaman ağlamasına dayanaöıyorum. Memeden çok biberonla mama içiyor. Artık geceleri de red etmeye başladı. Yada çok kısa emiyor. Ek gıdayıda düzgün yemiyor zaten. Biberini bırakıp tekrar memeye nasıl dönerim. Sütümde azaldı. Biberondaki gibi hızlı ve dolu gelemediği için kısa emiyor. Yarımdcu olur musunuz. Emzirme danışmanıyla görüştüm. Artık büyüdüğü için çok fazla direnç gösterebilir. Başarılı olmayabiliriz dedi. Bu durumu yaşayan annenler var mı. Biberonla mamaya bırakıp. Memeye dönen. Sütünüz nasıl arttı.