Merhabalar ben daha önce de post atmistim. Eşimle bir türlü eskisi gibi olamıyoruz ve ne yazık ki artık iletişim bile kuramıyoruz diye. Hersey daha da kotu olmak disinda bi degisime ugramadi . 2 aylık bi bebeğim var ve artik duzelmek de istemiyorum. Kendi mutsuzlugumla bebeğimi büyütmek de istemiyorum. Bi an önce bitmesi tek istediğim. Bana boşanma sürecinin nasil baslatilacagi ile ilgili bilgi verebilir misiniz?