Merhabala anneler kızım 18 ay 6 günlük sürekli durduk yere ağlamalar yolda yürürken oturup kalkmamalar elimden tutarken birden yere yatma isteği herşeyi istiyor yapıyoruz memnun olmuyor zaten hava sıcak inanılmaz huysuz herşeye ağlıyo 2 yaş sendromu bu mu yani daha 2 yaşına 6 ay var daha erken değil mi hava sıcak kız böyle gerçekten huni takıp gezmeme az kaldı asla iş yaptırmıyo sürekli yakamda sürekli meme sürekli yaramazlık paçamda sürekli ağlıyo ne istiyorsun diye eğiliyorm sarılıp öpüyorum birşey bulamadığndan hemen meme diyor asla yalnız oynamıyor ne tv izler ne tel onlarla bile tek başına bakmaz illa yannda olucam ondada yine bana salça olacak havuz aldm oyuncak vs balkona ortamı hazırlıyorm mutfakta işlermi yapayım oynarken diyorum asla durmuyo hop kalkıp paçama yapışıyor hırçın sürekli vuruyor bize sonra öpüyor dengesizlik hat safada anlayacağınız varmı aynı durumu yaşayanlar